Дисципліна «Біологія мисливських звірів та птахів» призначена для підготовки бакалаврів за напрямком лісове та садово-паркове господарство. Метою навчальної дисципліни «Біологія мисливських звірів та птахів» є теоретична та практична підготовка бакалаврів лісового та садово-паркового господарства з основ біології,мисливської фауни та використання на практиці набутих знань для майбутнього застосування в практичній діяльності ведення мисливського та лісового господарства.Завданням навчальної дисципліни «Біологія мисливських звірів та птахів»У результаті вивчення навчальної дисципліни «Біологія мисливських звірів та птахів» студент повинен знати: біологічну характеристику представників мисливської фауни, еколого-морфологічної особливості
Основи класичних та сучасних генетики і селекції лісових культур.
Basics of classial and modern Forest Genetics and Breeding.
Дисципліна «Геодезія» спрямована на ознайомлення студентів з сучасними досягненнями вітчизняної та зарубіжної геодезичної науки.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Геодезія» полягає у засвоєнні теоретичних і практичних питань, які пов’язані з проведенням геодезичних вимірювань на земній поверхні, використанням програмних засобів для вирішення професійних задач, обчисленням координат і висот пунктів, попередніми зрівнювальними обчисленнями результатів польових вимірювань, створенням геодезичної основи для топографічних знімань різних масштабів та безпосереднє виконання топографічних зйомок для завдань лісового господарства.
Завдання курсу полягає у формуванні знань про історію становлення геодезії та внесок визначних вітчизняних та зарубіжних вчених у розвиток геодезичної науки та практики; сучасні уявлення про форму та розміри Землі; системи координат, що застосовуються у геодезії; сучасні геодезичні прилади для вимірювання кутів, довжин ліній та перевищень, їх будову, принцип роботи, повірки та юстировки; організацію та проведення топографічних зйомок при лісо- та парковпорядкуванні та розв'язуванні завдань господарської діяльності; види аерофотознімків та способи вивчення за їх допомогою місцевості; прийоми підготовки даних для винесення в натуру об`єктів лісогосподарського та садово-паркового проектування, способи винесення та закріплення на місцевості проектних точок та ліній.
В результаті вивчення курсу студенти повинні знати і вміти вирішувати інженерні задачі на топографічних картах та аерофотознімках; перевіряти та приводити у робочий стан геодезичні прилади, вимірювати ними кути, довжини ліній та перевищення; виконувати геодезичні зйомки (теодолітну, бусольну, нівелірну, тахеометричну), виконувати обчислювальну та графічну обробку результатів зйомки; будувати на місцевості кути та відрізки ліній заданої величини, точки з про-ектними висотами, лінії заданого ухилу; виконувати розрахунки розбивочних елементів при складанні проектів винесення у натуру квартальної мережі та лісосіки; виносити в натуру, розбивати та нівелювати траси доріг та інших лінійних об'єктів, складати їх профілі, виконувати розрахунки, пов`язані з проектуванням плану та профілю траси; застосовувати теорію похибок для оцінки точності вимірювань та роботи геодезичних приладів.
Мета навчальної дисципліни «Дендрофлора Карпат» випливає з цілей освітньої-професійної програми випливає з цілей освітньої-професійної програми підготовки випускників вищого навчального закладу та визначаються змістом тих системних знань і умінь, якими повинен оволодіти фахівець лісового господарства або вчений-лісівник.
Відповідно до освітньої програми вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:
Загальні компетентності:
1) знання та розуміння предметної області та розуміння професії;
Фахові компетентності:
1) здатність використовувати знання й практичні навички для аналізу біологічних явищ і процесів, біометричної обробки дослідних даних та їх математичного моделювання;
2) Екологічні мислення і свідомість, ставлення до природи як унікальної цінності, що забезпечує умови існування людства, особиста відповідальність за стан довкілля на місцевому регіональному, національному і глобальному рівнях.
„Економіка лісового і садово-паркового господарства” сприяє виокремленню інноваційних підходів до ведення діяльності у сфері лісового і садово-паркового господарства, формуванню нового еколого-економічного мислення передусім у процесі прийняття адекватних, грамотних рішень управлінського характеру, що в подальшому дасть можливість успішно функціонувати підприємствам і організаціям зазначеної сфери та забезпечить отримання теоретико-практичних знань щодо ведення господарської діяльності у сфері лісового та садово-паркового господарства на основі вивчення дії об’єктивних економічних законів, які виражають внутрішні, суттєві, постійні причинно-наслідкові (детерміновані) зв'язки між економічними явищами і процесами.
Метою дисципліни “Природно-заповідна справа” є формування наукових знань, умінь та навичок із заповідної справи, а саме: визначення необхідності заповідання окремих територій та об’єктів; аналіз фактичного стану та перспектив розвитку заповідної справи в Україні в наш час та в минулому; оптимізація мережі заповідних територій та об’єктів природно-заповідного фонду; освітньо-виховна діяльність екологічного спрямування та пропаганда природоохоронних, екологічних та неоекологічних знань; використання нормативно-правових основ охорони та захисту довкілля; раціональна організація та оптимізація заповідної території; проведення теоретичних та практичних досліджень на заповідних територіях; оцінка соціально-економічного значення природно-заповідних територій України; використання досвіду міжнародного співробітництва в галузі охорони довкілля.
Передумовами вивчення навчальної дисципліни «Природно-заповідна справа» є опанування таких навчальних дисциплін (НД) освітньої програми (ОП):
- Ботаніка;
- Біологія лісових звірів та птахів.
- Основи екології
- Кількість кредитів ЄКТС - 5.
- Загальна кількість годин - 150, з яких: лекції - 36 год., практичні (ПР) - 38 год., самостійна робота (СР) - 76 год.
- Форма підсумкового контролю - залік.
Відомості про викладача:
Потіш Людвіг Адальбертович - https://www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/geograph-forests/staff
Роман Василь Іванович - https://www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/geograph-forests/staff
Розподіл максимальних балів, які отримують здобувачі вищої освіти (модуль 1)
|
Поточне оцінювання |
МКР |
Сума |
|||||
|
Т1 |
Т2 |
Т3 |
Т4 |
Т5 |
СР |
30 |
50 |
|
2 |
4 |
2 |
4 |
3 |
5 |
||
Т1, Т2... - теми практичних робіт, СР - самостійна робота, МКР - модульна контрольна робота
Розподіл максимальних балів, які отримують здобувачі вищої освіти (модуль 2)
|
|
Поточне оцінювання |
МКР |
Сума |
||||||
|
Т6 |
Т7 |
Т8 |
Т9 |
Т10 |
Т11 |
СР |
50 |
||
|
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
2 |
5 |
30 |
||
Т1, Т2... - теми практичних робіт, СР - самостійна робота, МКР - модульна контрольна робота
Метою дисципліни “Природно-заповідна справа” є формування наукових знань, умінь та навичок із заповідної справи, а саме: визначення необхідності заповідання окремих територій та об’єктів; аналіз фактичного стану та перспектив розвитку заповідної справи в Україні в наш час та в минулому; оптимізація мережі заповідних територій та об’єктів природно-заповідного фонду; освітньо-виховна діяльність екологічного спрямування та пропаганда природоохоронних, екологічних та неоекологічних знань; використання нормативно-правових основ охорони та захисту довкілля; раціональна організація та оптимізація заповідної території; проведення теоретичних та практичних досліджень на заповідних територіях; оцінка соціально-економічного значення природно-заповідних територій України; використання досвіду міжнародного співробітництва в галузі охорони довкілля.
Передумовами вивчення навчальної дисципліни «Природно-заповідна справа» є опанування таких навчальних дисциплін (НД) освітньої програми (ОП):
- Ботаніка;
- Біологія лісових звірів та птахів.
- Основи екології
- Кількість кредитів ЄКТС - 5.
- Загальна кількість годин - 150, з яких: лекції - 36 год., практичні (ПР) - 38 год., самостійна робота (СР) - 76 год.
- Форма підсумкового контролю - залік.
Відомості про викладача:
Потіш Людвіг Адальбертович - https://www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/geograph-forests/staff
Роман Василь Іванович - https://www.uzhnu.edu.ua/uk/cat/geograph-forests/staff
Розподіл максимальних балів, які отримують здобувачі вищої освіти (модуль 1)
Поточне оцінювання | МКР | Сума | |||||
Т1 | Т2 | Т3 | Т4 | Т5 | СР | 30 | 50 |
2 | 4 | 2 | 4 | 3 | 5 | ||
Т1, Т2... - теми практичних робіт, СР - самостійна робота, МКР - модульна контрольна робота
Розподіл максимальних балів, які отримують здобувачі вищої освіти (модуль 2)
| Поточне оцінювання |
МКР | Сума | ||||||
Т6 | Т7 | Т8 | Т9 | Т10 | Т11 | СР | 50 | ||
2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 2 | 5 | 30 | ||