Метою вивчення навчальної дисципліни «Дошкільна дидактика» є засвоєння студентами – майбутніми вихователями – знань теорії освіти та навчання, формування у них умінь розуміти і визначати педагогічні умови, закономірності, принципи, мету, завдання, зміст освітнього процесу у ЗДО, здійснювати його планування з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей, добираючи педагогічно доцільні організаційні форми, методи, прийоми та засоби.
- Teacher: Жанна Іванівна Милян
Метою вивчення навчальної дисципліни «Педагогічне партнерство закладів дошкільної освіти у вихованні дітей» є формування у майбутніх бакалаврів дошкільної освіти усвідомлення сутності педагогічного партнерства та особливостей його реалізації у закладі дошкільної освіти, готовності до налагодження партнерських стосунків у взаємодії всіх учасників освітнього процесу (дітей, батьків і осіб, які їх заміняють, педагогів), різних соціальних, культурних інституцій.
Основними завданнями курсу є:
- оволодіння студентами методами, формами, прийомами, засобами та технологіями організації освітнього процесу в контексті педагогічного партнерства;
- ознайомлення з роллю та місцем сім’ї в організації освітнього простору;
- засвоєння основ педагогіки партнерства у роботі з сім’єю та іншими соціальними інститутами;
- формування вмінь проектування освітньо-просвітницької роботи з батьками дітей раннього і дошкільного віку для реалізації всебічного гармонійного розвитку дітей;
- усвідомлення необхідності забезпечення партнерської взаємодії на засадах педагогічної етики та культури професійного спілкування.
- Teacher: Жанна Іванівна Милян