Метою вивчення навчальної дисципліни «Економікс» є формування системи знань про механізм розподілу обмежених ресурсів для виробництва, розподілу та споживання, як індивідуально, так і колективно.

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:

інтегральної:

-    здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов (ІК);

загальних:

-    здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК3);
-    здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК4);
-    знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК6);
 здатність проведення досліджень на відповідному рівні (ЗК8).

Очікувані результати навчання, які повинні бути досягнуті здобувачами освіти після опанування навчальної дисципліни «Економікс»:

Очікувані результати навчання з дисципліни

Шифр ПРН

Знати основні положення економікс (теорія економічного зростання, визначення обсягу виробництва, заощадження, споживання та інвестицій, циклічне коливання економічного розвитку, функціонування ринкового механізму, формування попиту і пропозиції, вибору споживача і виробника)

Р3, Р12

Оперувати термінологією та основними прийомами макро- та мікроекономічного аналізу

Р3, Р12

Розуміти суть грошей та банківської системи, суть явища інфляції та системи антиінфляційних заходів, фінансово-кредитної системи, складові бюджету держави, монетарної та фіскальної політики держави

Р2

Визначати причини виникнення бюджетного дефіциту та шляхи його подолання

Р2, Р12

Розрізняти принципи міжнародної торгівлі та державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності

Р2, Р12

Вміти використовувати різні методи та форми регулювання економічних процесів, досліджувати динаміку макроекономічних показників

Р2, Р3, Р12

Вміти визначати вплив різних факторів на макроекономічні показники, величину банківських та кредитних коштів, рівень інфляції, а також рівень та величину безробіття,

Р2, Р3

Пояснювати та визначати вплив макроекономічних показників на величину державного бюджету

Р2, Р12