
Метою вивчення навчальної дисципліни «Економікс» є формування системи знань про механізм розподілу обмежених ресурсів для виробництва, розподілу та споживання, як індивідуально, так і колективно.
Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:
- здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов (ІК);
загальних:
-
здатність до
абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК3);
-
здатність вчитися і
оволодівати сучасними знаннями (ЗК4);
-
знання та розуміння
предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК6);
здатність
проведення досліджень на відповідному рівні (ЗК8).
Очікувані результати навчання, які повинні бути досягнуті здобувачами освіти після опанування навчальної дисципліни «Економікс»:
Очікувані результати навчання з дисципліни |
Шифр ПРН |
Знати основні положення економікс (теорія економічного зростання, визначення обсягу виробництва, заощадження, споживання та інвестицій, циклічне коливання економічного розвитку, функціонування ринкового механізму, формування попиту і пропозиції, вибору споживача і виробника) |
Р3, Р12 |
Оперувати термінологією та основними прийомами макро- та мікроекономічного аналізу |
Р3, Р12 |
Розуміти суть грошей та банківської системи, суть явища інфляції та системи антиінфляційних заходів, фінансово-кредитної системи, складові бюджету держави, монетарної та фіскальної політики держави |
Р2 |
Визначати причини виникнення бюджетного дефіциту та шляхи його подолання |
Р2, Р12 |
Розрізняти принципи міжнародної торгівлі та державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності |
Р2, Р12 |
Вміти використовувати різні методи та форми регулювання економічних процесів, досліджувати динаміку макроекономічних показників |
Р2, Р3, Р12 |
Вміти визначати вплив різних факторів на макроекономічні показники, величину банківських та кредитних коштів, рівень інфляції, а також рівень та величину безробіття, |
Р2, Р3 |
Пояснювати та визначати вплив макроекономічних показників на величину державного бюджету |
Р2, Р12 |
- Викладач: Курей Оксана Андріївна