Навчальна дисципліна «Методика ознайомленням з довкіллям дітей раннього і дошкільного віку» передбачає вивчення специфіки засвоєння дитиною системи знань та формування у неї цілісних емпіричних уявлень про довкілля (природне, предметне, соціальне), про місце людини в ньому та її духовну спадщину; розкриває специфіку педагогічної діяльності, що спрямовується на формування у дітей раннього і дошкільного віку потреби пізнати довкілля та оволодіти культурою поведінки в ньому.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Методика ознайомленням з довкіллям дітей раннього і дошкільного віку» є засвоєння майбутніми вихователями знань про об’єкти, явища, процеси, з якими діти раннього і дошкільного віку зустрічаються у довкіллі; осмислення особливостей взаємовідносин у соціальному довкіллі, що детерміновані впливом мікро, мезо- і макрофакторів; формування у здобувачів вмінь реалізовувати у освітньому процесі ЗДО систему принципів, а також добирати педагогічно доцільні методи, прийоми, форми та засоби для формування в дітей раннього і дошкільного віку первинних уявлень про предметне, природне, соціальне довкілля, полікультурне середовище, властивості і відношення предметів; розвитку самосвідомості («Я» дитини і його місце в довкіллі).
- Teacher: Жанна Іванівна Милян