Метою вивчення навчальної дисципліни «Теорія виховання» є засвоєння  студентами систематизованих знань з теорії виховання дітей дошкільного віку, а також формування у них професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій, компетентностей, педагогічних умінь планування та організації виховного процесу в закладах дошкільної освіти.

Завдання курсу:

-      ознайомлення та збагачення студентів знаннями теоретичних засад виховання дітей дошкільного віку (сутність, ключові категорії, мета, зміст, принципи, закономірності, методи, прийоми, засоби та організаційні форми виховного процесу);

-      розвиток педагогічного мислення студентів, усвідомлення ними важливості та необхідності створення в умовах ЗДО такого освітнього середовища, яке забезпечуватиме всебічний гармонійний розвиток вихованців;

-      формування у студентів – майбутніх педагогів – навичок планування та організації виховної роботи з дошкільниками, яка спрямовується на особистісне зростання кожної дитини, демократизацію взаємин з дітьми в полікультурному суспільстві, забезпечення особистісно орієнтованого та диференційованого підходів до вихованців;

-      усвідомлення студентами сутності національного виховання як цілісної системи та формування у них умінь реалізації завдань національно-патріотичного виховання дітей раннього і дошкільного віку;

сприяти формуванню активної громадянської позиції здобувачів освіти, їх усвідомленню цінностей вільного демократичного суспільства, необхідності його сталого розвитку, верховенства права, пріоритетності прав і свобод людини та громадянина в Україні.